Monday, August 30, 2010

aku pening...

Assalamualaikum... salam 1 malaysia...

Allhamdulillah masih dipanjang kan usia aku utk bernafas di muka bumi Allah ini..
mlm ni sudah masuk 20 Ramadhan.. aku ... sudah kantoi wo... huhuhu.. fitrah alam kan... so far hidup aku masih berjalan lancar walaupun hati aku semenjak dua menjak ni, lain mcm.. ntah la... aku pon kadang2 xpaham.. aku cuba jadik terbaik bagi setiap manusia yang kenali aku.. dari mak yang aku sayang, sahabat2 yang aku kenal sampai la insan yang betol2 dekat dlm hati aku ni... tapi aku cuma manusia biasa..
ader hati dan perasaan.. aku xlepas dari buat kesilapan, hati aku jugak xlari dari kecik hati dan emo... nobody perfect.. statement yang selalu kita dengarkan... tapi kita manusia memang xboleh jadi sesempurna manusia.. kita ader kelebihan ader kelemahan... sesungguhnya yang buruk dari kita sebagai hamba Nya, yang baik dari Allah yang maha Perkasa lagi maha Mengetahui..

aku... aku pon manusia yang ingin yang terbaik dlm hidup aku, kerja aku, cinta aku dan mcm2 lagi la.. tapi setiap org telah ditetapkan jalan masing2 cuma yang bezakan.. keinginan kita utk melihat dengan jalan yang Allah berikan.. samaada ke jalan yang baik @ sebaliknye...

aku... aku betol2 dalam keadaan yang xbaper bagus pasal hati & perasaan aku... aku ragu2, aku was2, aku... ntah la sesungguhnya kalau hati kita was2, sgt3 la xbaguskan...

aku.. aku inginkan kasih dari insan yang betol2 terima aku dalam hidup diorg.. xsemestinya cinta, kerja aku pon kadang2 mengalami saat yang teramat dasyat.. maksud aku bila ader b'wer2 yang tiba2 hangin pasal jumlah loan yang xreduce2, walaupon dah tau silap diri sendiri.. tapi apakan daya telinga ini jugak terpaksa dan rela utk di tadahkan menerima segala maki hamun dari Pelanggan yang sentiasa betol ni a.k.a CUSTOMER ALWAYS RIGHT... hehehe...

aku.. aku rasa aku masih mencari, mencari dan terus mencari... aper yang aku carik pun aku kadang2 tak tau.. hehehe...merepek jer aku kan...
kita stop la pasal ni.. aku cuma boleh menyelesaikan semua tu bila masa & keadaan mengizinkan aku buat keputusan yang sgt2 draatik tahap gaban...

so enjoy pic aku buke posa ngan kawan2 yang hampir 10 tahun xjumper...



ct n ita



faizil n noreen



frenz..



me n noreen (comell x i? huhuhu... perasan di bulan ramadhan...)



ensem boy... basha n faizil...

ok kengkawan... nanti aku sambung balik luahan rasa aku ek...

salam kasih & sayang...

muah....

-iman inazura-

1 comment: