Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum...

wah.. kejup rasanye dah nak raya ekk... aku pun dah sampai kg... gerak selepas subuh tadi.. Allhamdulillah selamat sampai di kg ku tercinto...

rayo tahun ni bese2 jer.. baju x la seglamor mana, ala kadar la org kata... raya ketigo aku dah kena balik subang, isnin kena keje... adoi... kejup je.. xper la..
next year InsyAllah panjang umur aku ambik cuti selepas pulak....

esok baru kami start masak... hehehe... kami? maksud aku mak aku la... aku tolong ngacau la... masak rendang ayam kg, kuah kacang n nasi impit.. juadah yang bese2 tuk hari rayo.. raya kedua plan aku nak masak macaroni goreng... hehehe... tapi ader gak sampingan nanti, maybe meehun kot.. tapi tgok ar mcmana... coz raya kedua semua pakcik2 aku balik.. dgn sepupu sepapat aku pon balik... leh gak berkumpul sekeluarga..

so kesempatan ini ... aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf zahir & Batin..
kita kan manusia biasa, yg xlepas dari kesilapan bahasa, perbuatan, kata2..
secara jujur, ader gak manusia yang aku buat xtau jer... hehehe... xbaik kan..
xperla, aku pon xtau aper salah aku pada diorg, tup3 xmu tegur... lantak korang ar..
malas nak pk kan... baik aku jge hal aku...

about my last tulisan...xtau ar... masih lagi mencari petunjuk...

aper pon, aku mengharapkan hidayah & Petunjuk dari Allah atas apa yang bakal aku lakukan.. iNSYALLAH... doa aku...

ok ar... ader masa aku menulis lagi ek...

salam kasih dan sayang...

=-muah2-=

No comments:

Post a Comment