Monday, July 12, 2010

bola dah abes....

salam ...

wah... spain the winner...



hehehe... cian kat belanda ek... xper la, this year 2010 belongs to Spain...
aku pun bukan nye tgok, cuma tau kat berita pagi isnin tu... xkuasa la nak bjage kul 2.30am semata nak tgok manusia2 berkejar semata2 kerana 1 bola... hehehe... itu namanya bola sepak a.k.a football mania...

so far hati dah xbeku lagi, dah oke skit, mungkin ader yang pujuk kot.. huhuhu...
biasa la sedangkan lidah lagi tergigit ek, ini kan pula tut.....

this month stil penuh ngan wedding invitation... next week kat dewan...
erm... InsyAllah p kot, mcm best jer... coz yang nak kawen ni pun budak yang sgt2
comel & cantik walaupun dlm size xxl but honestly bg aku dia memang canthek.. cute tahap gaban la... erm... saper kata big size susah nak carik jodoh kan... kena ada
usaha , InsyAllah ader punya... nak @ xnak jer... lagi satu kalau dah tau diri dlm
keadaan mcm tu, try to be the best, dont care what would people going say, just be
yourself... buktikan... chayok chayok... aku tau bab2 mcm ni agak sensitive, aku
sendiri pun agak cubby... tapi ntah la... style masing2 & diri masing2.. jgn biarkan diri xder confident... ok.. aku pun nak diet skit, back to kg yang lame... tapi...
ntah la... mcm susah jer.. huhuhu... but iam not give up k...

ok la, merepek tahap gaban lak... jumpa lagi ek... ader masa aku menulis lagi...

cau cin cau...

muah... love ya...

1 comment:

  1. Ermmm Belanda kalah lor...
    Haku punyalah sokong Belanda Hiks!!!:)

    ReplyDelete