Friday, January 28, 2011

lama suda...

Assalamualaikum...

lama tul aku xmenulis di sini... almaklum la semenjal dpt title baru nih, aku bz bangat sih... ni pon tgh prepare tuk reception aku lak.. adoi penin sungguh...
budget, masak & byk lagi la... penin2,,
xpe la InsyAllah akan berjalan lancar nanti.. doa aku..
so aper cer aku ek.. tahun baru aritu aku sudah pon bergelar sebagar isteri kepada kekanda tersayang - mohd azmir bin ramli.. kami bernikah di kediaman aku sendiri di Flora 3, Subang. dengan 2 kali lafaz aku sah bergelar isteri tercinta bagi kekanda aku.. Allhamdullilah.. nasib baik kawan2 tercenta aku ader duk sebelah aku, makasih pada wahid, zura, ct dan adik ain... tq.. tanpa korang xtau la aku jadi camne..
kehidupan aku lepas kawen memang best.. heheheh... lain mcm jer ek.. skrg ni da xleh pk sorang2, kena mintak izin aper sekalipun aku nak buat .. maksud aku terutamanya nak kuar p mana2.. berdosa aku kalau xmintak izin suami terchinta.. pastu kena jadi seorg isteri yang dengar kata (hehehe... aku ni degil tahap gaban skit) dan isteri yang Solehah... aku kena jage pakaian aku, pakaian suami terchinta , makan suami ku dan byk lagi la... aku bersyukur ader mak aku.. bukan niat nak ambik kesempatan almaklum la duk ngan mak gak, tapi aku tersgt2 bersyukur mak aku byk menolong aku.. aku ni kadang2 xsempat wat tu wat ni, nasib baikla mak tersayang ader... syukur sesgt...
12 february ni reception kat umah aku, 20 february reception sebelah pihak suami aku lak.. wat kat dewan Tasik Ampang Hilir.. erm... penat sih selagi majlis xselesai... kami last minit nak wat bulan 2 ni, that y terkejar2 kami... tapi xper so far berjalan lancar walaupun ader part2 yang lum settle.. tapi INsyAllah, aku mintak segala urusan kami dipermudahkan la... Amin...

ok la yer... next time aku tulis lagi...
i love u...

muah!!! aku centa kamu...

No comments:

Post a Comment